Press "Enter" to skip to content

Kaip pritraukti gerus specialistus jūsų įmonei?

Šiais laikais geriausiems talentams pritraukti reikia kur kas daugiau nei darbo skelbimo, reikia įdėti pastangų laiko ir įgūdžių.

 

Kiekviena įmonė nori pasamdyti darbuotojus, kurie  paskatintų verslo sėkmę. Ypač jauni darbuotojai verslui, prie kurio prisijungia, dažnai suteikia naujų perspektyvų, naujų įgūdžių ir daug kūrybinės energijos. Stiprios ir suplanuotos darbdavio prekės ženklo strategijos kūrimas gali padėti išsiskirti iš šios konkurencijos ir pritraukti gerą specialistą.

 

Šiame straipsnyje apie tai kaip pritraukti specialistus į įmonė.

Įmonės strategijos kūrimas

Įmonės įdarbinimo strategijos padeda nukreipti įdarbinimo komandos darbą, sutelkiant dėmesį į žmonių pritraukimą ir įdarbinimą tose srityse, kurių labiausiai reikia įmonei – pavyzdžiui, ieškant kandidatų naujose vietose.

 

Taigi, skiriant laiko sukurti įdarbinimo strategiją, galima gauti geresnį potencialių kandidatų skaičių, trumpesnį pokalbio laiką

 

Įdarbinimo strategija leis turėti aišku ir apgalvotą  veiksmų planą, tik aišku, kuriant šią strategiją reikia atsižvelgti  į samdymo tikslus ir įmonės tikslus.

 

Keli patarimai  kaip sukurti įdarbinimo strategija norint pagerinti savo įdarbinimą:

būti:

 

  • Jūsų idealaus kandidato aprašymas
  • Kanalai, kuriuos naudosite ieškodami kandidatų (pvz., darbo biržos, socialinė žiniasklaida, tinklai)
  • Atrankos procesas, kurį naudosite
  • Kaip vertinsite kandidatus
  • Jūsų biudžetas ir laiko juosta

 

Patarimai, kaip į savo komandą pritraukti geriausius specialistus

Nustatykite ir suformuluokite savo tikslą. Tikslą turinčios įmonės pritraukia ir išlaiko geriausius  talentus. Išsiaiškinęs savo „kodėl“, paverčia jūsų unikaliu vertės pasiūlymu kandidatams. Tai nėra rinkodaros pareiškimas, misija (kur jūs einate) ar vizija (kur norėtumėte būti). Tikslas apibrėžia, kodėl darote tai, ką darote, o tai motyvuoja kandidatus prisijungti prie pareigų ir pateikti paraišką

Reputacija. Skaitymas ir girdėjimas teigiamų dalykų apie įmonę tai  skatinantis kandidatų susidomėjimą ieškant naujų darbo vietų. Parduokite savo įmonę ir priežastis, kodėl tai geriausia vieta dirbti. Tai gali būti jūsų įmonės darbas, vertybės, kultūra ir tai, kaip padedate savo darbuotojams augti.

 

Sukurti  tvirtą įmonės  prekės ženklo tapatybę.Jei jūsų įmonė turi tvirtą prekės ženklą, kandidatas jau gali būti susipažinęs su tuo, kas Jūs esate, ir pagal tai nuspręs ar įsitraukti ar ne.

 

Išsami informacija darbo pokalbyje. Geri specialistai vertina tai jog darbo pokalbio metų jiems yra suteikia maksimali informacija , ko tikėtis, kokios užduotis, tikslai ir pan.

 

Įmonės pasiūlymai. Lankstus grafikas, kurį galima derinti ir iš namų.Dabar galima dirbti su žmonėmis nuotoliniu būdu arba priartinti, kad galėtumėte dirbti iš bet kurios pasaulio vietos. papildomos išeiginės. Įmonės susitikimai ir daugiau praleidimo su darbuotojais už darbo ribų.

 

Reklama. Norint pritraukti potencialius kandidatus, apie darbo pozicija patartina paskelbti ir socialiniuose tinkluose (facebook, linkedin), taip pat naudoti darbo birža. Tai puikios platformos kuriuose yra nemažas srautas žmonių, kurie tai gali pamatyti.

 

Pabaigai

 

Taigi, atminkite, kad jūsų reputacija ir darbdavio prekės ženklas yra raktas į aukščiausio lygio talentų pritraukimą. Naudokite turimus išteklius, savo darbuotojus, atsiliepimus, tradicines ir naujas komunikacijos priemones, kad sukurtumėte kažką unikalaus.

Paruošta remiantis contourenterprise.lt informacija.